terça-feira, 1 de abril de 2014

POEMA PARA DIA MUNDIAL DO AUTISMO – 2 DE ABRIL ♥ POEMO POR LA TUTMONDA TAGO PRI LA AŬTISMO – 2-A DE APRILO (POEMO DE LIÊ RIBEIRO)



Ame-me,
Por favor
Como eu sou…
Ame-me
Como você
Gostaria que eu fosse.
Quem me concebeu…
Não imaginou
Que seria assim tão duro…
Entender que vim autista.
Mas ame-me
Fale-me desse amor
Mesmo que eu não pareça entender
Mesmo que eu fuja e me refugie
Busque-me não deixe eu me perder…

Ame-me…
Como se visse em mim
A imagem e semelhança de ti
No espelho das águas…
 
Não se importe
Com minha falta de compreensão
Treine-me para entender o mundo
Mas acima de tudo
Ame-me…

Como se eu tudo entendesse
Como se eu não fosse um peso
Demonstre seu amor
Mesmo que eu não saiba
O significado da palavra…

Deus, eu posso sentir…
E creia que em meus sonhos
Eu te vejo e te amo…
Não me negue esse amor
Que enxerga além da matéria
Pois é dele que necessito…

E se nas horas que de ti eu exijo demais
Mesmo nas dúvidas constantes
Aquelas que você às vezes tem vontade de desistir
Por favor, não desista, mas Ame-me….

Autora: Liê Ribeiro
Paz e luz
mãe do Gabriel Gustavo que está autista.

Amu min,
Bonvolu,
Tiel, kiel mi estas.
Amu min,
Tiel, kiel vi ŝatus,
Ke mi estus.
Kiu koncipis min,
Tiu ne imagis,
Ke estos tiel malfacile...
Kompreni, ke mi venis aŭtismulo.
Sed tamen amu min.
Parolu al mi pri tiu amo,
Eĉ se mi ne ŝajnos kompreni,
Eĉ se mi fuĝos kaj rifuĝos.
Serĉu min. Ne lasu min perdiĝi.

Amu min...
Kvazaŭ vi vidas en mi
Viajn bildon kaj similaĵon
En la spegulo de la akvoj...

Ne ĉagreniĝu
Pri mia manko de kompreno.
Trejnu min kompreni la mondon,
Sed super ĉio
Amu min...

Kvazaŭ mi ĉion komprenas,
Kvazaŭ mi ne estas balastulo.
Elmontru vian amon,
Eĉ se mi ne scias
La signifon de tiu vorto...

Dio, mi povas senti...
Kaj kredu, ke en miaj sonĝoj
Mi vidas vin kaj amas vin...
Ne rifuzu tiun amon,
Kiu vidas trans la materio,
Ĉar ĝin mi ja bezonas...

Kaj en la horoj, kiam mi tro postulas de vi,
Eĉ ĉe la senĉesaj duboj,
Tiuj, pro kiuj kelkfoje vi volas rezigni,
Bonvolu ne rezigni, sed amu min...

Aŭtorino: Liê Ribeiro
Paco kaj Lumo
Patrino de Gabriel Gustavo, kiu estas estanta aŭtismulo.


FONTO:

Nenhum comentário: